Opinie klientów o Alua Village

5.1 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Magdalena, Przeźmierowo 04.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Fuerteventura marzec 2024

Ogólnie wyjazd uważam za udany. Sama okolica hotelu Alua Village idealna dla ludzi, którzy pragną wypocząć. Dla osób szukających, więcej atrakcji jest możliwość spaceru do Morro Jable (my tak zrobiliśmy). W miejscowości Esquinzo poza hotelami i jednym marketem nie ma za wiele. Hotel czysty i ładny. Dla nas plusem było to, że nie był on przepełniony (dodatkowo w tym okresie było bardzo mało dzieci). Jedzenie dość rozmaite i smaczne. Wiadomo, że to nie są dania jak z restauracji, ale jak na AI bardzo dobre. Dodatkowo duży wybór napojów na AI nie tylko lokalnych oraz napoje bezalkoholowe (piwo - dla mnie ogromny plus, bo podczas wyjazdu byłam w ciąży). Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Minusem jest niestety zapach z kanalizy, który co jakiś czas był mocno wyczuwalny. Pokoje są na górce (schodzi się do nich w dół od recepcji) co może być problematyczne dla osób niepełnosprawnych, chorych lub z dużym bagażem. Atrakcje co jakiś czas odbywały się w hotelu, ale głównie dostosowane były do francuzów, niemców i brytyjczyków. Bardzo polecam wycieczkę do Oasis Parku, jeżeli lubicie aktywnie spędzać czas (dużo chodzenia). Byliśmy również na wycieczce na Lanzarote i uważam, że ta wycieczka jest bardziej dla osób lubiących mniej aktywne zwiedzanie, ponieważ większość czasu spędza się w autokarze.

4.5/6

Karol, Gdańśk 16.07.2021

Hotel w wysokim standardzie

Piękny hotel, niedawno odnowiony. Wszystko jest czyste i niezniszczone. Pokoje znajdują się w mniejszych budynkach, do restauracji trzeba przejść ścieżką otoczoną kaktusami. Polecam dla osób ceniących fajną plażę oraz wysoki standard.

3.5/6

Izabela, --- 22.08.2022

Pobyt Fuerteventura

Witam, Na wstępie chciałam podkreślić że hotel jest ładnie urządzony, są 2 baseny zewnętrzne, oraz 1 wenetrzny... dodatkowy atut sauny i laznie parowe w pakie all inclusive. Bardzo miła obsługa, animatorzy również znają się na swojej pracy, lecz musze napisać że odczucie z mężem mieliśmy takie że jesteśmy na wakacjach we Francji ponieważ większość zabaw była prowadzona w języku właśnie francuzkim. W pokojach ogólnie czysto... codziennie Pani sprzątająca pytała czy może posprzątać i zmienić pościel lecz pierwszego dnia na wyspie mieliśmy w pokoju niechcianego gościa ( karalucha). Natomiast jeżeli chodzi o kuchnie .... była bardzo zróżnicowana, myślę że każdy dla siebie coś znajdzie;)

0.5/6

Ewa, Dabrowa Gornicza 29.10.2021

Wielkie rozczarowanie

Kupiłam 14 dniowy pobyt.Zaplacilam 5.5090zl. Przyleciałam z Kanady,żeby spędzić wakacje z waszym biurem/wiele razy już korzystałam/.Powitanie 10 w nocy pokój na samym dole/krater,na samym dole/ musiałam długo prosić o pomoc w dojściu do pokoju bo.stroma i długa droga i schody do pokoju.Mam 74 lata. W pokoju lodówka a w niej żarówka. Nie miałam nawet wody do popicia moich leków.Rano podejście w górę do recepcji z prośbą o przeniesienie mnie do pokoju na innym poziomie.Po długich negocjacjach dostałam. Dalej koszmar dotyczący jedzenia,żadnego wyboru cały czas to samo. Wodę do picia butelkowa trzeba było kupować w supersamie. Po wodzie w hotelu miałam bóle brzucha.Dostep do plaży /nigdy nie byłam/ tak odległa i pusta,tylko dla młodych ludzi.Plaze widziałam na wykupionej wycieczce. Koszmarne kanapy w lobby /poduszki położone na wystające płyty paździerzowe wystające/gdzie przechodząc zachaczylam przewracając się ,przecinając mogę,tłukąc kolano,krew ból , lód,interwencja miłej na moje szczęście dziewczynie,która powiedziała,że to nie pierwszy wypadek. Wszystko działo się na 20 minut przed wyjazdem na całodniową wycieczką . Był to 7 dzień mojego pobytu.Po przyjeździe zadzwonilam do rezydenta Mariusza,opowiadając o mojej desperacji,stresie o wypadku,prosząc o pomoc i przeniesieniu mnie z tego hotelu.Powiedzial że zadzwoni do mnie na następny dzień.W odpowiedzi otrzymałam, że nie da się nic załatwić.Byl miły w momencie pierwszego spotkania i sprzedaży 3 wycieczek za 189 euro.Prosilam żeby mi wysłał jakich dowód na to coś robił w mojej sprawie,powiedział, że nic takiego nie może dać,bo jest to objete ustawą prawną. Po tym wszystkim wpadam w taką depresję, że siedziadzialam w pokoju do końca .W dniu wyjazdu /opuszczenie o godzinie 12 wyjazd na lotnisko o 4tej/ prosiłam o przedłużenie pobytu w pokoju o 2 godziny/boląca dalej noga,zaznaczone w komputerze/kazano mi zapłacić 20 euro chyba za godzinę.Po wezwaniu menadżera/czekam 45 minut/ w końcu pozwoli mi.Reasumujac,brudne leżaki ,brak jakichkolw iek przyjemności,snack brak,koszmar.Nigdy w życiu nie miałam tak okropnych wakacji.Przyjezdzam do Polski z Kanady i wyjeżdżam od conajmnie 13 lat z waszych biur Itaka,reibow,wakacje.pl Zawsze rezerwowalam on-line będąc w Kanadzie.Tym razem zaufałam agentowi,który mi polecił ten hotel.Bylam na Teneryfie było cudownie. Nigdy więcej nie skorzystam z usług biura podróży bezpośrednio.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem