Opinie klientów o Munamar Club Beach Resort

4.7 /6
23 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Marta, Warszawa 30.08.2014

Kiepsko :/

Osoba przewożąca naszą grupę do hotelu celowo zorganizowała postój w trakcie transferu, trwający 40 minut abyśmy nie zdążyli na lunch. Tak więc głodni byliśmy do kolacji a miała być opcja all inclusive. Do tego rezydentka wprowadzoła nas w błąd mówiąc, że restauracja hotelowa nie zorganizuje przed naszym wyjazdem śniadania ale dostaniemy suchy prowiant. Jak się okazało restauracja zorganizowała śniadanie o czym nie wiedzieliśmy i głodni wracaliśmy do Polski, bowiem każdy z nas zjawił się punktualnie na zbiórkę pod hotelem. Pokój dostaliśmy czysty ale z zapchanym prysznicem włosami i Bóg wie czym jeszcze poprzednich turystów. Pokoje wszyscy Polacy otrzymali z widokiem na głośną ulicę. Z obserwacji tygodniowych wynika, że pokoje z widokiem na basen dostawali obywatele Rosji i Turcji. W restauracji panował brud i ciasnota. Jedni goście jedli po drógich a kelnerzy jedynie przecierali brudnymi szmatami leżące na stołach ceraty. Wszystko to robili na oczach gości. Dodatkowo jedzenie było "przetwarzane" przez hotel. We wtorek była gotowana cieciorka, w środę też była gotowana cieciorka a w czwartek była pasta z cieciorki. Wszystkie warzywa były w ten dam sposób wykorzystywane. To samo było z ciastami. Suche stare ciasta były nasączane wodą z miodem i podawane gościom jako świeży rarytas. Plaża hotelu znajduje się tuż obok kanału do którego z każdego hotelu wystaje tajemnicza rura. Nie chcę nawet myśleć co nią odprowadza do kanału każdy z hoteli! Do tego Turcy zorganizowali sobie na i tak niewielkim skrawku plaży hotelowej przystań dla motorówek i motorów wodnych przez co śmerdziało na plaży gazem z butli LPG (eco boat) i było głośno od silników tych pojazdów. Ogólnie rzecz biorąc hotel ten pozostawił niesmak do wycieczek pobytowuch organizowanych przez Rainbow Tours. W krajach arabskich BP powinno regularnie sprawdzać poprzez swoich rezydentów stan hoteli i stopień zadowolenia klientów. Jedynym plusem jaki zauważyliśmy, to miła i zaangażowana obsługa hotelu. Starali się jak mogli, bo to nie ich wina, że w hotelu jest tak a nie inaczej. Były więc łabądki z ręczników i zainteresowanie kelnerów tym czy jedzenie smakuje. Ale to wszystko, to trochę za mało jak na urlop, na który czeka się cały rok. Plusem była niezawodna pogoda, która zrekompensowało niedogodności oferowane przez BP. Również komunikacja do centrum Marmaris jest plusem prowincji Munamar, bo o czym również nie poinformował nas agent BP, hotel znajduje się nie w Marmaris,lecz w oddalonej wiosce o nazwie Munamar. No ale dojazd kursującymi non-stop busami za 5 lira jest na in plus. Hotel raczej dla niewymagających!

1.5/6

Magdalena, Katowice 04.08.2014

UWAGA NA HOTEL UNAMAR BEACH, TAK NAPRAWDĘ ZAKWATEROWANIE W INNYM HOTELU

Witam. Dziś z mężem wróciliśmy z Turcji i ostrzegam wszystkich wybierających się do ICELER DO HOLTELU MUNAMA BEACH, by nie byli rozczarowani. Sam pobyt w Turcji był ok miejscowość w Marmaris Icmeler również ok natomiast hotel pomyłka. Załatwiając wyjazd w biurze, a uściślając w katologu jest pokazanyi OFEROWANY HOTEL MUNAMAR BEACH !!!!,który znajduję się za raz przy plaży, my z całą grupa zostaliśmy zakwaterowani w hotelu CLUB MUNAMAR BEACH RESORT!!!! któremu do 4 gwiazdek dużoo... brakuje. Pokoje małe o łazienkach nie mówię, małe ciasne i grzyb w brodziku. Jedzenie w miare, ale czeba uważać na latające po jedzeniu muchy, któych na stołówce nie brak. Jestem ciekawa jak biuro się wytłumaczy z tej sytuacji, gdy ludzie zgłoszą się o zrot pieniędzy, bo za takie ciężkie pieniądze, któą zostały wpłacone za hotel, w którym się nie było, a w innym o podobnej nazwie i niższym standardem ten hotel nie wart. Miał, to być dla nas su[per wyjazd na pierwszą rocznice ślubu, niestety zostaliśmy rozczarowani. MAGDA

1.0/6

Anna, Krzeszowice 02.09.2014

rozczarowanie

POjechałam na wymażone wczasy z rodziną na które długo oszczędzaliśmy ibardzo sie rozczarowałam .biuro wogóle nie stanęło na wysokości zadania .Naszą panią rezydentke widziałam może 5 moze 7 min.W hotelu zostawiła nas na pastwe losu.Wszyscy wczasowicze byli wstrząśnięci.Napewno wielu z nich składało już reklamacje.Obsługa godna pożałowania.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem