Opinie klientów o Rixos Seagate Sharm (ex. Grand Azure Resort)

4.7 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Marek 05.04.2014

Hotel dla lubiących jeść

Hotel dobry, ale z utrudnioną możliwością kąpieli w morzu.

4.0/6

Tamara i Heniek 26.06.2014

ocena po pobycie w czerwcu 2014

Hotel, a właściwie kompleks hotelowy, świetnie rozplanowany, z wspaniałym ogrodem z sztuczną laguną, kilka różnorodnych basenów, przy których serwowane są napoje, wszystko obsadzone palmami. Gorzej z jakością pokoi, dawno nie remontowane a różnica między "standardem" a "superiorem" sprowadza się do kilku metrów2. Dodając fakt, że pokoje standardowe są po remoncie i mają lepsze wyposażenie należy zastanowić się czy opłaca się płacić więcej dla nazwy "superior". Jeżeli będziecie mieli możliwość wyboru pawilonu to decydujcie się na; 12, 14, 16, 18. Jedzenie typowo "arabskie". Trzeba jednak dodać, że sprzedawana przez biuro podróży wyłącznie opcja all inclusive rodzi pewien dyskomfort gdyż jest jeszcze wyższa półka, z której masowo korzystają Anglicy i Rosjanie. Mają osobną restaurację (Aqarium) gdzie w czystej, doskonale wyposażonej i nagłośnionej sali obsługiwani są przez stale kręcących się tam kelnerów. Przykro się robi gdy zbliżasz się tam a bramkarz odsyła cię z kwitkiem. Biuro powinno prezentować wszystkie opcje a każdy, w miarę swoich możliwości finansowych, powinien mieć możliwość wyboru. Ogólnie polecam.

4.0/6

Ewa Grzędzice 27.04.2014

Bez rewelacji !!!

Pobyt zaczął się dla nas niefortunnie ponieważ już pierwszego dnia ukradziono nam z pokoju 100 dolarów podczas sprzątania ale ,że nie z sejfu to hotel nie ponosi odpowiedzialności !!! ogólnie to hotel jak dla nas to zbyt duży ciężko się tam odnależć na początku - co gdzie ? Obsługa nachalna chociaż z wyjątkami .

4.0/6

Jarosław, Kraków 10.06.2014

Gran Azure

Hotel do całkowitego odnowienia. Bardzo czuć starością.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem