Opinie klientów o Mitsis Rodos Village

5.3 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Magdalena 27.08.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Przeciętny hotel dla mało wymagających turystów

Hotel ten wybraliśmy sugerując się bardzo dobrymi opiniami na jego temat. Niestety nie jest to żaden "bajkowy hotel" ani nie były to "najwspanialsze wakacje " a raczej najgorszy hotel w jakim byliśmy. Zaznaczę że jeźdźimy na wakacje 2-3 razy w roku zawsze do 4 lub 5 gwiazdkowych hoteli. Hotel jest stary, wszędzie odrapane ściany, na naszym piętrze tynk sypał się z sufitu, windy z poprzedniej epoki że strach było wsiadać, baseny małe i z morską wodą co było dużym minusem, ale najwiekszy skandal to pokój który dostaliśmy. Był to pokój nr 251 w suterenie pod schodami, z zepsutą klimatyzacją, niedziałającą spłuczką od wc i zepsutym prysznicem. Słońce prawie wcale nie dochodziło do tego pokoju więc cały czas trzeba było świecić swiatło i nawet nie wiedzieliśmy czy już dzień czy jeszcze noc. Oczywiście od razu poszliśmy do recepcji aby wymienić pokój ale dowiedzielismy się że nie ma wolnych pokoi i żeby przyjść nastepnego dnia. Następnego dnia powiedzieli nam żeby przyjść za kolejne 2 dni, a codziennie goście wyjeżdzali i oczywiście były wolne pokoje ale nie dla polskich turystów. Zainterweniowaliśmy u naszego rezydenta Pana Bartka i tutaj kolejny minus. Pan rezydent z ironicznym uśmiechem na twarzy powiedział nam że nie jest pracownikiem tego hotelu i nic nie może zrobić.A myśmy przecież nie wykupywali wczasów bezpośrednio w hotelu ale w biurze podróży Rainbow i rezydent jako przedstawiciel waszego biura powiniem pomagać turystom w takiej sytuacji. Na naszą prośbę o oglądniecie tego pokoju powiedział że nie jest zainteresowany oglądaniem naszego pokoju. Skandaliczne zachowanie rezydenta!!! Żadnej pomocy i chociaż chęci do rozwiazania problemu. Nasze rozczarowanie pokojem pogłębił jeszcze fakt że inni wczasowicze krórzy przyjechali z nami do tego hotelu dostali bez dopłaty piękne pokoje z widokiem na morze, a za wczasy płacili podobną kwotę jak my. Dowiedzieliśmy się że hotel ma w ofercie tzw pokoje promocyjne o niższym standardzie - i do takiego właśnie pokoju trafiliśmy mimo iż mieliśmy wykupiony pokój standardowy z widokiem na wzgórze. Niestety nic się nie dało załatwić w recepcji - Pani z uśmiechem na twarzy wciąż powtarzała - nie mamy wolnych pokoi. Sytuacje ta dokumentnie zepsuła nam wakacje. Nie tylko My mieliśmy problemy z standardem pokoju jak również inni turyści z Polski. Dodatkowym minusem w hotelu to głośni turyści z Francji. Dwa plusy na rzecz tego hotelu to jedzenie i animatorzy. Jedzenie w restauracji głównej jak i tematycznych bardzo dobre, urozmaicone, do tego bar na plaży z dobrą pizzą i bary przy basenach gdzie podawali pyszne burgery, suvlaki i naleśniki. Animatorzy bardzo zaangażowani w pracę, występy wieczorne na dobrym poziomie, minidisco dla dzieci również. Na zakończenie pragnę zwrócić szanownemu Rainbow rozważenie kwesti jaki standard oferujecie swoim klientom za niemałe przecież pieniądze i jakich ludzi zatrudniacie jako rezydentów.

0.5/6

TOMASZ, SEKOCIN LAS 19.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Totalna klęska!!!!

Podróżuję regularnie po całym świecie od ponad 20 lat, był to bez wątpienia najgorszy pobyt w "niby 4 gwiazdkowym" hotelu. Warunki są porównywalne do 2 naciąganych gwiazdek na Ukrainie. Obsluga wyjatkowo niemiła, robili łaskę ze wszystkiego, nigdy nie chcieli brać odpowiedzialności za swoje błędy i czyny których było niemało, niechętnie udzielali jakiejkolwiek pomocy, doprowadzili do tego , że cała nasza grupa (9 osób), baliśmy się pytać o cokolwiek, a nawet wychodzić z pokojów po 24:00, w obawie pretensji od personelu , że się obruszamy po obiekcie o tej porze. Obsługa restauracji zawsze miała do nas pretensje , że jesteśmy tak "dużą" grupą, lecz 3 osoby z tej grupy były dzieci, nie mogliśmy ich zawsze sadzać oddzielnie, staraliśmy się o połączenie dwóch stolików, aby było rodzinnie, w końcu to nie jest wielki wymóg w przypadku każdego obiektu, nie zważając na gwiazdki. Zapoznalem się z kilkoma osobamiz innych krajów, udało mi się obejrzeć ich pokoje, okazuje się, iż wszystkie narodowości poza Polską, dostają pokoje o wiele lepszym standardzie, nasze pokoje były wręcz niehigieniczne, przestarzałe, śmierdzące, z niedziałającym lodówkami, bród w każdym kącie. Pokoje dla Polaków były w najgorszych lokalizacjach hotelu, całą noc słuchaliśmy dostawy żywności do hotelu, byliśmy przy samym wjeździe do hurtowni hotelu, reszta grupy miała podobne warunki, w innej części ośrodka. Niektóre z rozrywek dla dzieci, np zjeżdżalnie były czynne co 2/3 dni, baseny zamykane o 19:00, kiedy cały "FUN" takiego wyjazdu jest spędzenie czasu w wodzie, nie tylko w godz 0900-1900, dlatego wybraliśmy "niby 4 gwiazdki". Inne rozrywki typu koszykówka, były niedostępne, gdyż jedyna piłka do kosza była dziurawa. Siłownia jest wręcz nie do opisania, sprzęt z lat 80tych, był wybrakowany, a dosłownie 3/4 proponowanych urządzeń były zepsute i pozostawione w takim stanie do użytku. Klimatyzacja w siłowni, przy 45C była również zepsuta, mam na to wszystko dowody zdjęciowe. Opiekuni dla dzieci nigdy nie przyszli przywitać się, jedyny raz jak na jednego trafiliśmy, to był tak pijany , że nie pamiętał nic na drugi dzień. Nie było tomoroblemem z opiekunami dzieci francuskich np, było ich Ok 10, zawsze uczynni i mili, skoro jesteśmy Francuzko i angielsko jezyczni, używaliśmy innych opiekunów. Jedzenie w innych hotelach (po sprawdzeniu), było świeże i smaczne, w naszym hotelu, dowiedzieliśmy się od pracowników, iż praktycznie cała żywność jest sprowadzana zamrożona z Francji, zanim dotarła na nasze talerze, była obrzydliwa. W pokojach dostawaliśmy wodę pitną co kilka dni, jeżeli ktoś zachciał wody w butelce, to była wielka afera , że tacy jesteśmy trudni, , że 2 butelki na 2 osoby co 3 dni powinno być wystarczające, W 4 GWIAZDKOWYM HOTELU!!!!! Hotel nie posiada żelazek w pokojach, nigdzie indziej tego nie widziałem. Chcieli abym oddał koszule do prasowania, ale dwa dni to trwa i kosztuje 6 Euro, to chyba totalna przesada, nie potrzebowałem pralni chemicznej, tylko żelazka, jak w każdym hotelu na Świecie! Restauracja "sushi" - okazało się , że nie ma tam sushi w ogóle, byliśmy 2 razy i ani razu nie mieli sushi, tylko smażone na głębokim tłuszczu makarony itd. Gdy zapytałem znajomego już wtedy kelnera, przyznał , że sushi to u nich bywaraz czy dwa na sezon, tylko przed jakąś godzinę. Kazano nam robić rezerwacje do restauracji 24hrs na przód, , ale okazało się , że trzeba to robić 5 dni wstecz i nawet wtedy nie było dogodnych nam godzin. Ogólnie, za takie pieniądze (7,500/dwie osoby) mogliśmy mieć wakacje w większości dobrych hoteli w Europie, to buła kompletna porażka i żenada z Waszej strony, NIGDY WIĘCEJ!!! Nawet nie wiem czy grupowo nie będziemy domagać się zwrotu pewnej kwoty, gdyż zapłaciliśmy za 4 gwiazdki, a dostaliśmy może dwie bardzo naciągane.

0.5/6

Grzegorz, Wrocław 12.05.2016

Więcej nie pojade

Pokoje trageja,Wszystko słychać z zewnątrz,co u sąsiadów,nie można odpocząć w ciszy pół nocy hałas na "korytrzu",plaża kurz jak na placu budowy,jedynie bardzo pyszne jedzenie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem