Opinie klientów o MedBlue Kremasti (ex Ocean Blue)

2.9 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
3.1
Plaża
3.5
Pokój
2.6
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.6
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Angelika 14.10.2015

Nie polecam, zdjęcia z przed kilku lat, hotel w rozsypce.

Hotel ma wielki potencjał, ale został bardzo zaniedbany. Za 1600 zł warto pojechać, ale za więcej zdecydowanie nie. Już w recepcji powita Was wybita szyba i dziura w suficie, hotel zniszczony, zaniedbany,jedzenie monotonne, mistrzowie w wykorzystywaniu resztek. Przez 7 dni raz sprzątnięto nam pokój, bo ponoś sprzątaczka nie miała od niego klucza, a po tym jednym razie zostawiła go otwarty na cały dzień, dopiero wieczorem jak wróciliśmy zauważyliśmy, że pokój jest otwarty.A'la carte nieczynne już od dawna. Bardzo mało materacy, leżaków, zajęte od 6 godziny ręcznikami. Nie warto zamawiać pokoju z basenem i za niego dopłacać, bo bez problemu i bez dopłaty można taki dostać na miejscu. W hotelu są dwie/trzy małe obdarte zjeżdżalnie. Jedyny plus tego hotelu na ten moment to piękna plaża.

1.5/6

Aleksandra, Żory 31.08.2014

50% opisanej oferty hotelu MedBlue Kremasti nie pokrywa się z rzeczywistością.

oferta jaką przedstawia biuro podróży jest niezgodna ze stanem faktycznym jaki można zastać na miejscu. Oferta all inclusive pozostawia wiele do życzenia. Brak odpowiedniej ilości jedzenia jak na tak dużą liczbę turystów jest niedorzeczna. Snack bar służył w głównej mierze do wydawania napojów bezalkoholowych, z alkoholowych do wyboru było jedynie lokalne piwo. Jeżeli chodzi o przekąski to jedynie jajko i skąpa babka która pozostała ze śniadania. Restauracja a la carte była nieczynna już od dłuższego czasu- stan w jakim się znajdowała mówił sam za siebie. Ewidentna Maksymalizacja zysku przy minimalizacji kosztów. Należy się porządnie zastanowić wybierając sieć hoteli MedBlue.

1.0/6

Kamila, Częstochowa 20.08.2015

UWAGA- OSZUSTWO!! KUPICIE WAKACJE W TYM HOTELU A PRZENIOSĄ WAS DO MEDBLUE FANES !

Rainbow Tours nas oszukał... mieliśmy być zakwaterowani w tym hotelu a tak przenieśli nas do Medblue Fanes... hotelu znajdującego się na pustkowiu... Ogolnie rzecz biorąc hotele Medblue Fanes i Kremasti to tragedia. Hotel w Kremasti jest bardzo zaniedbany, wszędzie brudno a zdjęcia pokazane na stronie to fotomontaże! Zjeżdżalnie nie wchodzą do głównego basenu tylko do takiego małego na uboczu placu. Na stołówce śmierdzi rzygami. Podłogi się lepią. W basenie jest koszmarnie brudna woda!Jedzenie niesmaczne ODRADZAM !

1.0/6

Adam, Mikołów 28.09.2014

ogólna ocena

Bardzo niski standard hotelu, brak reakcji pracowników recepcji hotelu na zgłaszane problemy przez turystów, podobnie wyglądała współpraca z Rezydentami. Zmarnowano mój cenny czas przeznaczony na wakacje, moje pieniądze a ponadto zafundowano mi stres. W pokoju mocno zamortyzowane meble, popsuta toaleta oraz bateria, z sufitu wystające kable, zamiast lampy wiszące żarówki, połamane z wystającymi gwoździami krzesła, zamiast okleiny na meblach wystający porowaty klej, itd.To cud, że nie doszło do wypadku. Stosowna reklamacja poparta dokumentacją została przesłana.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem