Opinie klientów o Three Corners Fayrouz Plaza

5.6 /6
126 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Krzysztof, Bielsko-Biała 09.07.2021

Natura ratuje ten hotel

Pobyt 14 dni... Hotel przereklamowany. Standard gorszy niż się spodziewaliśmy. Ale to nie to jest problemem ,prawdopodobnie w dobie covida hotel bardzo obniżył jakość świadczonych usług. Pokój: bez fajerwerków ale poprawnie i czysto. Trzeba dołożyć do paszportu żeby dostać jakiś lepszy widok ,inaczej ląduje się z byle czym. Mankament duży pokoju ,głośna klima bardzo ,na szczęście dźwięk jest jednostajny. Wyżywienie: w pierwszy dzień wydawało się że będzie ok ,że coś każdy dla siebie będzie wstanie znaleźć ,jedno lepsze drugie gorsze.. Niestety juz po kilku dniach pojawiły sie problemy gastryczne u mnie i u żony (zaznaczam że byliśmy w pełni przygotowani 3tyg probiotyków i tam tez ,potem juz jak sie zaczęło to antinal i stoperany ,elektrolity. Próbowaliśmy też alkoholu na czczo i nie na czczo nic nie pomagało ,dużo gości miało problemy ,w zasadzie każdy z kim rozmawialiśmy miał problem mniejszy lub większy) w zasadzie cały pobyt był problem ,ostatnie dni jeździliśmy na kolacje po za hotel. Restauracja główna duża klimatyzowana plus miejsca na zewnątrz. Restauracja na plaży pod zadaszeniem ,wiatraki sie kręcą bardzo słaby wybór ciągle to samo. Ogólnie restauracje schludne ,ale wystarczy spojrzec za lade to masakra ,brudne drzwi które dotyka kucharz a za chwile wrzuca wam pomidor do omletu lub poprawianie czapki w rękawiczce a potem nakłada wam jedzenie ,dużo takich szczegółów których nie zauważymy w 7dni. Ala carte które jest w cenie pobytu dramat ,poczuliśmy się wręcz wyproszeni po zjedzeniu.. smakowało? pozbierał kieliszki i poszedł... Płatne Ala carte inna bajka. Odradzam również tzw "Fresh" zmiksowane owoce w ładnej szklance ,gra o tron murowana ,ich nazwa nijak się ma do prawdy stoją nieraz dwa dni w lodowce ,a czasem i nie w lodówce. Obsługa hotelowa ,poprawna. Położenie hotelu jest naprawdę ekstra ,blisko lotniska i Port Ghalib ,chronione z każdej strony. Mógłby być w zatoce ,mniej by wiało zwłaszcza na molo jedna strona przez 14dni zamknięta (duże fale) obok Zatoka MarsaMubarak (tu chciałbym zaznaczyć że hotel oszukuje ludzi.. oświadcza że należy pływać w kamizelce pod groźba kary finansowej a kamizelki chętnie wam wynajmą.. Przy hotelu sporo miejsc do snurkowania ,miejsca również płytkie. Molo z trzema wejściami do wody ,centrum nurkowania na plaży. Są plaże też plaże relax bez naganiaczy w odosobnieniu (super pomysł). Bar na plaży kiepski ,mała budka resztą również bardzo brudna. Jeśli chodzi o alkohol: piwo słabe ale ujdzie niestety podawano w kubkach plastikowych 150ml ,wino jakieś nie za bardzo (Egipskie) ,o jakiś fikuśnych drinkach można zapomnieć. ,3 składniki dla barmanów są nie do przeskoczenia. Co do ich pseudo ochrony przyrody... to niby nie ma słomek bo dbamy o rafe.. ale za to milion kubków plastikowych i rękawiczek foliowych już się wala pod wodą i po plaży albo o zgrozo miniaturowe kubeczki w których podają lody ,a mieści się w nich raptem 1,5 małej gałki ,efekt każdy chodzi po te lody po 3 razy = 3 kubeczki... Basen główne i poboczne ok ,leżaków dość jak na obłożenie covidowe. Basen Delfin zamknięty chociaż nie wiem dlaczego... Spa ,masaże bardzo fajne ,gym ok. Animatorzy bardzo fajni nie nachalni ,zabawni ,animacji nie za dużo ,standardowo aquaareobik ,rozciąganie ,siatkówka boccia i co wieczór 20-40min występów/konkursów. W hotelu są sklepiki z pamiątkami ,apteka bankomaty. Podsumowując jeśli wybierasz sie na kilka dni posnurkować to dobry hotel ,ale tylko wtedy. W hotelu jest też sporo takich szczegółów ,fajnych rozwiązań które nas miło zaskoczyły. Hotel z potencjałem ale źle prowadzony.

2.5/6

Elwira 30.05.2021

Hotel nie wart swojej wysokiej ceny! Nie polecam !!!

Ponieważ byłam kilkukrotną klientką sieci hoteli Three Corners z ciekawością przyjęłam ofertę zmiany hotelu z Equinox ( zamknięty) na Fayrouz Plaza. Klienci podczas pobytu w Equinox chwalili Fayrouz że lepszy i wyższy standard bo tam Niemcy, Holendrzy i inni wysokobudżetowi turyści przyjeżdżają. Pojechałam więc i jest to moje największe rozczarowanie. Jako stały klient musiałam się prosić o opaskę odpowiadającą ilości pobytów w tej sieci i za karę dostałam najdalej położony pokójskąd wszędzie daleko. Do restauracji i na plażę. Tak docenia się tam stałych klientów. Najbardziej jednak dobił mnie fakt że jakość posiłków i kultura ich podawania zależy od tego skąd klient przyjedzie. Przez pierwsze 3 dni sami Ukraińcy trochę Czechów i Polaków i jedzenie katastrofa. Po kontroli(zapewne w wyniku skarg klientów) od 4 dnia poprawa jakości i nareszcie nie okropny i wręcz chamski pan wydzielający słodycze tylko milsza pani(nie krzycząca na dzieci ,nie wydająca jak poprzednik 2 szt. owoców i 2 ciastka na osobę wykonując po tym ruch ręką -więcej nie dostaniesz!!!) W drugim tygodniu dojechało znowu wielu turystów zza wschodniej granicy i jak było poprzednio pogorszenie jedzenia. Nie muszę też pisać jak odpoczywa się w hotelu gdzie jest tak duże obłożenie klientów z Ukrainy czy Rosji. Nigdy więcej tam nie pojadę. Powinni im zmienić kategoryzację max 3,5 gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem