Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
SLAWOMIR, CZECHOWICE-DZIEDZICE 11.05.2022
majówka 2022
W różnych hotelach sieci Three Corners gościłem już parę razy :) a do samego hotelu Fayrouz Plaza - najlepiej notowanego - po paru latach przybyłem ponownie. Hotel cały czas zmienia się na lepsze i bardzo, widoczne jest zaangażowanie kierownictwa i całej załogi. Dodatkowe atrakcje dla stałych klientów. Na pewno do niego wrócimy nie tylko po to by w końcu posadzić swoje drzewko :)
6.0/6
Mirosław, Warszawa 15.10.2015
Three Corners Fayrouz Plaza
Pobyt w hotelu oraz wrażenia niesamowite. Rezydent Mahmoud Khairy oraz Abdul zapewniają pełen komfort wypoczynku opowiedzą o tym o czym nie znajdziecie w przewodnikach i są pomocni w każdej sytuacji. Osobiście już byłem tam 2 razy i mogę jeździć cały czas wiedząc, że jestem z przyjaciółmi reprezentującymi Rainbow. Nad wszystkim panuje Abou El Haggag El Ammari którego oddech jako Generalny Menager sprawia że poczujecie się bezpieczni i zadowoleni z pobyty. Do tego to TV po wejściu do jednej z dwóch raf koralowych dopełnia smak odpoczynku i relaksu.
6.0/6
Elwira, Bolesławiec 31.07.2014
super wakacje
bardzo zadowoleniu wróciliśmy - hotel wspaniały:)
6.0/6
DANUTA, Bielsko-Biała 16.11.2022 Termin pobytu: listopad 2022
urlop w slońcu w listopadzie
Byliśmy po raz 11 w Egipcie w Szarmie i na rejsie po Nilu zawsze były to hotele 5 gwiazdkowe ,ale ten hotel to marzenie na urlop dla starszego małżeństwa.