Opinie klientów o Maroko - Cesarskie Miasta z Saidii

5.4 /6
opinie
Intensywność programu
4.3
Pilot
5.8
Program wycieczki
5.5
Transport
5.0
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Jerzy Wasik 04.01.2018

Pozytywne wrażenia z wycieczki

Jeśli ktoś nie zna Maroka powinien się wybrać. Będzie zaskoczony in plus. Wycieczka zmieniła moje wyobrażenie o tym kraju. Żyją tu normali ludzie, a kraj jest nowoczesny.

5.5/6

Robert, Wrocław 03.05.2018

Cesarskie Miasta Maroka

Nareszcie nadszedł upragniony i wyczekiwany dzień

5.5/6

Hanna i Wiesław 28.03.2022

Oczarowani Marokiem

Maroko-Cesarskie miasta, 18-25 marca 2022 - Uwagi Z trasy tej wróciliśmy jako „Marokańczyk” i „Berberyjka”, przejęci historią, kulturą i pięknem kraju oraz niezwykłymi cechami jego mieszkańców. Program wycieczki. Bardzo bogaty i intensywny: obejrzeliśmy zabytki z każdej epoki: od starożytności po budowle współczesne; widzieliśmy krajobrazy pustynne, górskie i kamieniste, suche oraz zielone nad oceanem i nielicznymi rzekami, uprawy na polach, w gajach i sadach; obserwowaliśmy pracujących rzemieślników oraz handlarzy na bazarach; dowiedzieliśmy się o realiach politycznych, religijnych, obyczajowych, kulturowych... Brakowało nam możliwości zajrzenia do któregoś z 27 pałaców królewskich, ale ich lokatorzy turystom nie udostępniają. Transport. Autokar przestronny, czysty, z klimą, choć bez toalety, ale nie odczuwaliśmy jej braku, bo dobrze zaplanowano postoje z czystymi i łatwo dostępnymi toaletami stacjonarnymi. Kierowca fantastyczny: uważny, ostrożny, profesjonalny, nadzwyczaj uprzejmy i miły. Dwóch miejscowych bardzo uprzejmych asystentów wspomagało uczestników w wysiadaniu z autokaru i pilnowaniu grupy podczas licznych i wielokilometrowych spacerów. To właśnie dzięki nim nikt się nie zgubił, o co w tłumnych, wąskich i krętych uliczkach nie było trudno. Bardzo sprawnie przebiegała współpraca przy roz- i załadunku bagaży z dostarczaniem ich do drzwi pokoi. Zakwaterowanie. Hotele o zróżnicowanym standardzie, ale wszędzie czysto, ręczniki, mydło, szampon... tylko w jednym nie było suszarki do włosów. Niektórzy uczestnicy mieli przyjemność zamieszkać nawet w luksusowych apartamentach. Obsługa hotelowa bardzo uczynna. Wi-fi dostępne w każdym hotelu, ale z różną wydolnością i nie zawsze w pokojach. Trzy z pięciu hoteli zlokalizowane były blisko centrum, co umożliwiało spacery w czasie wolnym. Wyżywienie. Na ogół dość smaczne, mocno regionalne, ale niezbyt urozmaicone; nadto zdarzało się, że tym, którzy przyszli później niektórych dań już zabrakło. Gdy poprosiliśmy, ofertę uzupełniano. Czystość i obsługa nienaganna: sprawna i bardzo uprzejma. Pilot. Mieliśmy szczęście być prowadzonymi przez pilota (pilotkę), absolutnie idealną: Sonię! To właśnie Ona miała decydujący wpływ na to, że wycieczka była tak ciekawa i przebiegała w harmonijny sposób. Jako były doświadczony pilot (WS), pozwalam sobie szerzej uzasadnić tę ocenę. Sonia: ma szeroką wiedzę o historii i dniu dzisiejszym Maroka; jest doskonale zorientowana w organizacji wycieczek: gdzie, kiedy, co załatwiać, wymieniać pieniądze (w pilnych sytuacjach również u Niej), robić zakupy, lokalnie się żywić... ma niezwykłą umiejętność dostosowywania tematu opowieści (krajoznawczych, organizacyjnych) do miejsca i czasu; z wyczuciem informowała o miejscu i czasie zwiedzania, czasie wolnym i miejscach zbiórek, co przy doskonałej współpracy z miejscowymi asystentami, recepcjonistami itp., eliminowało wszelkie niejasności. To dzięki właśnie tej umiejętności mieliśmy niewiele pytań, bo Sonia wyczuwała, o czym chcemy wiedzieć i kiedy. jest bardzo otwarta na udzielanie rad i pomocy w sprawach interesujących uczestników, wykazując przy tym nadzwyczajny spokój, cierpliwość, a przede wszystkim skuteczność. Czuliśmy się bardzo dobrze zaopiekowani. jest bardzo komunikatywna, ma ogromne poczucie humoru, również autoironiczne i, co bardzo ważne, mówi pięknie po polsku!!! Na koniec dodam, że w tym pandemicznym czasie doskonale nam się współpracowało z Panią Anną w warszawskim biurze Rainbow na ul. Marszałkowskiej. Wiesław Szczepanek i Hanna Smalska Warszawa, 27 marca 2022

4.5/6

EwaS 14.04.2018

hotel w Casablance LE LITTORAL

Szanowni Państwo, był to objazd w dniach 6-13.04.2018. Wszystko OK, żeby nie określić super. Ale zgrzyt w podanym wyżej hotelu w Casablance, gdzie po wcześniejszym umówieniu obiado kolacji na 20-tą, po przyjeździe-zastaliśmy pustą restaurację, po naprawdę długim oczekiwaniu pojawił się jeden/potem drugi/kelner i każdemu z osobna raczył nalewać zupę. Po czym znowu dłu...uga przerwa i pojawił sie półmisek z pieczonymi kawałkami kurczaka. I to koniec obiadokolacji-dodam,że były ćwiartki chlebka tam serwowanego.A...mały kawałek ciasta. W porównaniu ze wszystkimi posiłkami-to była żenada. Natomiast paniwie kelnerzy skupili się na sprzedaż piwa. Myślę, że powinniście Państwo coś z tym zrobić. Pozdrawiam Ewa Stasiełowicz
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem