Opinie klientów o Ilios - Kos

4.5 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dariusz, --- 20.07.2014

all inclusive? ... nie dziękuję

All inclusive? tak, było wszystko, ale raczej na przeciętnym poziomie. Zgodnie, albo nawet trochę poniżej trzech gwiazdek, dla klientów mniej wymagających. Bez większego żalu opuszczaliśmy to miejsce rano i wracaliśmy na nocleg. Byliśmy sporo w trasie, odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, poznaliśmy smaki potraw tutejszej kuchni serwowane w tavernach i ..... wyleczyliśmy się z "All inclusive" - przynajmniej na tym poziomie. Pobyt jednak zaliczamy do udanych, bezproblemowe przeloty, transfery do i z hotelu na lotnisko, słońce, woda, greckie klimaty... czego więcej potrzeba do "zresetowania" się i "naładowania akumulatorów"

2.5/6

Ania 09.09.2014

Myslalam ze bedzie lepiej.

Jezeli ktos nie planuje opuszczac hotelu to polecam, bo wszedzie daleko. Choc mysle ze bez wyprawy do sklepu chocby po wode sie nie obejdzie ;-)

2.0/6

Natalia, Lodz 18.08.2014

porażka, nie polecam.

Opis hotelu w katalogu to zupełnie coś innego niż hotel w rzeczywistości. Wytrzymaliśmy tam 3 dni, po czym po9 rozmowie z rezydentką zmieniliśmy hotel, ale niestety dopiero po tygodniu. Przeniesiono nas do hotelu Apollon w Lambi i dopiero wtedy zaczęliśmy urlop.

1.0/6

Krzysztof, Gliwice 14.07.2014

hotel pracowniczy nie trzy gwiazdki

witam. dopiero co wróciliśmy z pobytu na Kos. Czytając opinie pozytywne wraz z żoną i naszym rocznym synkiem zdecydowaliśmy się na ILIOS.Pierwszym szokiem jaki przeżyliśmy był incydent zaraz po przyjezdzie. W hotelu byliśmy o 14:15 gdzie już skończyła się pora obiadowa i w między czasie nie ma żadnych zakąsek więc o głodzie czekaliśmy na 19:00 na kolację.Na niej też nie było nic dobrego do jedzenia oprócz frytek i ryżu.Na drugi dzień udaliśmy się na plażę niby oddaloną o 900m a w rzeczywistości jest ponad 2km. Plaża piękna. Udając się na obiad było wystawione to samo co na śniadanie i kolację. Może kilka potraw więcej ale i tak niejadalne.Pokój w miarę czysty lecz umieszczony nad dwoma barami gdzie w jednym było głośno do 23:00 a w drugim po 23:00. W pokoju pierwszego i drugiego dnia nie mieliśmy klimy która była niby w standardzie wycieczki z RAINBOW TOURS tak jak i łóżeczko dla naszej pociechy. Dopiero po 2 dniu po interwencji rezydenta załączono klimatyzację a za łóżeczko musieliśmy zapłacić po 3Euro za dzień. Przy basenie barmanka-ślimak u której trzeba było czekać po 30 min na jedno piwo. W pokoju był certyfikat z 2010 roku gdzie nadano hotelowi 2 gwiazdki a od tamtej pory na pewno żadnego remontu nie było co widać ewidentnie.Uświadomiono nas po złożeniu reklamacji w recepcji że u nich AllInclusive tak właśnie wygląda.Nic do jedzenia między posiłkami a posiłki bardzo słabe. W okolicy niema nic do zwiedzenia a jezioro które jest tam niby zachwycające w rzeczywistości jest bagnem do którego nie da się podejść tak pięknie pachnie. Po rozmowie z rezydentem (pozdrawiam panie Michale) i dopłacie 200Euro zakwaterowano nas w Apollonie gdzie wakacje się dopiero zaczęły.Stanowczo odradzam ten hotel chyba że ma się 50 lat i jest się Niemcem lub Holendrem którzy byli zachwyceni pobytem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem