Opinie klientów o Baobab Beach Resort and Spa

5.6 /6
55 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.7
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Paulina , --- 04.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Kenia Wycieczka

Wybraliśmy hotel Baobab Resort & spa . Hotel świetny ! Byliśmy w nim drugi raz, można poczuć klimat egzotyki i odpocząć . Natomiast sama podróż KOSZMARNA ! Linie lotnicze Smartwings to jakiś żart. Bardzo mało miejsca na nogi miedzy siedzeniami. Zero posiłku w trakcie loty, nie wspomnę o tym, ze jedyną rzeczą PŁATNĄ do kupienia była zupka chińska -30 zł lub bułka z szynką serem i czymś jeszcze ... W trakcie loty zupki się skończyły także jeśli kto nie był samodzielnie przygotowany to raczej był głodny. Ostatniego dnia zbiórka w hotel była o godz 16:25 - półtorej godz później byliśmy na lotnisku - lot był o 22:45 więc przez 4 godziny siedzieliśmy na lotnisku (po co? nie wiadomo... )również bez możliwości zakupu czegoś konkretnego do jedzenia. Sam pobyt uważamy za świetny ! Podróż powrotna wymęczyła nas tak, że w sumie po wakacjach wróciliśmy zmęczeni tak samo jak przed nimi... Jeśli marzysz o wypoczynku to najpierw sprawdź warunki samego transportu .

4.0/6

Katarzyna, Łódź 31.03.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Kenia marzec 2023

Ogólne wrażenia z wyjazdu są dobre. Hotel jest piękie położony w dżungli, z pięknymi widokami na Ocean Indyjski. Pokoje są dość przestronne i czyste, codziennie sprzątane. Obsługa w barach i restauracjach oraz w lobby miła i pomocna. Na tym koniec. Jeżeli Baobab Beach Resort and Spa ma najlepsze all inclusive wśród innych hoteli, to bałabym się sprawdzać kuchnię w innych. W zakresie alkoholi nie ma do czego się doczepić. Dobre, na oryginalych napojach typu Coca Cola (lane z oryginalnie zamkniętych butelek). Jednak sama kuchnia zostawia wiele do życzenia. Ja wiem, że Kenia nie jest krajem o znakomitej kuchnii jak choćby Meksyk czy Tajlandja, ale naprawdę codziennie było to samo i codziennie tak samo ciężkie do przeżucia. Wołowina twarda, kurczak jej nie odstepował kroku. Maly wybór warzyw, główie smażone. Do świeżej sałatki można było wybrać kapustę, marchew, trochę pomidora i ogórka - bez szału. Poza tym cała masa lokalnyh dań typu papka curry z fasolą. Było to smaczna, ale na jeden czy dwa posiłki. A kawa? Kraj kawą stojący a w restauracjach podawali coś tak obrzydliwego, że nawet ja - osoba nie potrafiąca skleić poprawnego zdania o poranku bez kubka małej czarnej, nie tykała tego koszmarku. Jeśli chodzi o plażę, to niestety beach boy'si byli tak namolni, że odechciewalo mi się w ogóle ruszać z terenu hotelu, choć i to nie przeszkadzało im nawoływać gości z plaży - horror. A plaża była naprawdę piękna. Byli wręcz bezczelni i bardzo nachalni. Mimo, że powiedziałam im, że mam już wykupioną wycieczkę, to i tak szli za mną i namawiali abym zrezygnowała z tamtej - opłaconej już wycieczki, i pojechała z nimi. Kiedy przestałam odpowiadać i reagować na ich namowy, zaczęli nachalknie dopytywać czy w ogóle rozumiem co oni do mnie mówią. Tak samo w miasteczku nieopodal hotelu (10 minut tuk tukiem). Takie zachowanie skutecznie zniechęciło mnie do powrotu do ich kraju. Na szczęście podczas safari byli mniej uporczywi, ale możliwe, że wynikało to z obecności lokalnego przewodnika. W sprawie transferu z lotniska do hotelu - Rainbow powinno przemyśleć kogo wynajmuję jako podwykonawcę usługi. Pomijam, że bus był tak ciasny, że nogi trzeba było mieć zgięte pod siedzeniem jak na klęczniku, to jeszcze kierowca, który wiózł mnie był chyba niezrównoważony. Wysiadał, wsiadał do busa, krzyczał na innych kierowców bardziej niż inni. Podczas wjazdu na prom nie trafił w podjazd i wycofując spowodował kolizję z autem osobowym. Nawet się nie zapytał czy pasażerom nic się nie stało. Potem doszło do karczemnej kłótni z kierowcą osobówki, która była dosłownie bez przodu po tym zderzeniu. Podsumowując, jeśli ktoś rozważa wyjazd do Kenii i planuje wyjazd na safari - jak najbardziej polecam. Jeśli jedzie tylko na plażowanie - Egipt jest trzy razy tańszy i o połowę bliżej.

3.5/6

Jadwiga 10.01.2017

przereklamowany hotel

Hotel cieszący się dobrymi opiniami, ale.... Sprawa dla mnie naważniejsza ' pościel nie zmieniona po wcześniejszych gościach, długie czarne włosy na wymiętej pościeli" Po reklamacji usunięte włosy, częściowo wymieniona pościel.To zniszczyło cały urok tego miejsca. Obsługa bardzo miła, jedzenie dobre, hotel ładny.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem