Opinie klientów o Premium Grand Horizon

3.6 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
6.0
Pokój
2.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Monika, Przezchlebie 23.07.2014

Milo

Bardzo bylo Milo i ciekawie

4.0/6

Małgorzata i Helena S 14.06.2014

hotel Premium Grand Horizon

Hotel w dobrej lokalizacji, przestrzenny, animatorzy naprawdę wykazują się chęcią zabawiania gości, dobre jedzenie jedyny mankament - b.zaniedbane , niedoczyszczone pokoje co powoduje uczucie koszmarnego brudu. Nie należę do osób czepialskich,wiem w jakim kraju byłam i nie wymagam sterylności , ale pokój wygladał tak jakby ktoś z niego wyszedł a nas wprowadzono tam przez pomyłkę. Poza pościelonymi łóżkami nie było śladu sprzatania - szczegóły dotyczące toalety ....pominę . Nigdy tego nie robię, niemniej sktręciłam aferkę w zakresie obsługi na recepcji i sprzątnięcia pokoju- meneger zadziałał błyskawicznie- najpierw zaproponował zmianę pokoju i zaprowadzono nas do nowego (wyglądał podobnie) po czym na moje żądanie dostraczenia mi sprzętu do sprzatania, opierniczył ekipę i kazał im sprzatać na naszych oczach . Żal mi go ...ale jeśli nie wymieni części ekipy nie ujedzie dalej Szkoda, że taki fajny obiekt pozwala sobie na takie zaniedbania - takie realia tego kraju i taki system , egiptusie zasilają personel wg własnych konekscji i stąd ten efekt. Pierwszy raz widziałam takie zaniedbania a oblatałam kilkanaście hoteli w Egipcie w tym 3-gwiazdkowe. Hotel lubiany przez rodziny arabskie, było ich sporo co może stanowić urozmaicenie od pijackich grup z europy. Są mili , sympatyczni, uśmiechnięci i otwarci , niesamowicie adorują dzieci. Czy pojechałabym tam jeszcze raz - TAK ,zabrałabym tylo z sobą domestos i posprzatała sama pokój- CZERWIEC 2014

3.0/6

Rodzina, Hurghada 04.07.2014

czerwiec/lipiec 2014 UWAGA NA ADAMA

UWAGA NA ADAMA- NAGANIACZA Z AQUA CENTRE przy hotelu.Są to oszuści- nie kupujcie zdjęć a tym bardziej video(bardzo marna jakość za grube pieniądze). Przylot w nocy do hotelu i wylot w nocy - jest to bardzo uciążliwe. Hotel ładny przestronny, dużo basenów i 4 zjeżdżalnie ,szczególnie fajnie dla dzieci.Plaża przy basenie przestronna zawsze znajdzie się miejsce na leżaku. Przekąski bardzo średniej jakości.Jedzenie takie samo przez cały pobyt, czasem wątróbka obiad i znowuż ta sama na kolacje. Tłum na kolacje o 19 a kiedy przyszło się o 20.00 niektórych dań już nie było i często nie były donoszone.Hotel ładny ale brudno,chcąc odpocząć w lobby stoliki szklane się kleiły i były szare.Sprzątają tylko mężczyźni może to jest powód :). Basen zamykany o zachodzie słońca. Pokój -kiepsko wykończony mimo ładnych materiałów,średnio sprzątany chyba że dacie napiwek.kelner przy plaży strasznie nieuprzejmy. Jeśli kończy się piwo w barze( 1 beczka) przy plaży już jest do końca dnia nie donoszone. Woda w baniaczku do picia koszmarna i tak smakuje jak z kranu. Lody dla dzieci wydawane przez 10 min dzienne często nie było. KOMBINATORSTWO

2.0/6

Marek 20.06.2014

Najgorszy pobyt w Egipcie

Był to 10 mój pobyt w Egipcie, ale pierwszy raz z Rainbowa i w tym hotelu. Po przybyciu do hotelu ok. godz. 1:00 otrzymaliśmy pokój-była w nim niesprawna klimatyzacja,brak balkonu, zaduch nie do zniesienia i nie był sprzątany zapewne od wielu tygodni a wyposażenie jego stanowiły meble i telewizor wyprodukowane zapewne ponad 40 lat temu. Po trwających ponad godzinie prośbach i negocjacjach z recepcjonistami ( dałem 20 dolarów ) otrzymałem inny pokój (nr 1224),który różnił się od poprzedniego tylko tym, że miał balkon, na jednym z dwóch łóżek była używana przez kogoś pościel, w kranach nie było wody a z kibelka woda ciekła z boku zalewając całą posadzkę w łazience. Tej nocy już nic więcej nie zdziałałem, straciłem wiele nerw i czasu żeby w końcu pod koniec następnego dnia przeniesiono mnie do innego budynku (nr 2205)gdzie warunki były już dobra. Hotel w ponad 50% przeznaczony na pobyt arabów z rodzinami - traktowanymi przez obsługę hotelu jak rasa wyższa - którzy pod względem sposobu bycia oraz spożywania posiłków wystawiają sobie okropny wizerunek. Brak jakiegokolwiek urozmaicenia posiłków, walka żeby zdobyć miejsce przy stoliku, filiżankę czy łyżkę. Nie polecam tego hotelu nikomu, ja tam nawet za darmo już więcej bym nie poleciał a mogę tylko współczuć tym, co już pobyt w tym hotelu mają zapłacony.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem