Opinie klientów o Premier Le Reve

5.5 /6
25 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

MAREK ANDRZEJ, KATOWICE 10.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Pobyt w maju 2023

Hotel zlokalizowany w odosobnieniu i stosunkowo niewielki w porównaniu z innymi ośrodkami w Hurghadzie. Może być to zaletą ale też wadą, mniej turystów ale też mniejsze urozmaicenie atrakcji, basenów, czy restauracji na terenie hotelu. Kształt zabudowy to klasyczne "U", dwa skrzydła, a w środku recepcja i restauracja. Pośrodku basen. Jeżeli ktoś zdecyduje się na pobyt to zdecydowanie powinien wybrać pokój z widokiem na basen oraz w prawym skrzydle. Część pokoi hotelu została wyremontowana i jest w bardzo dobrym standardzie. Niestety druga część jest w bardzo złym stanie, odchodzące tapety ze ścian, łuszcząca się farba na suficie, stare meble, czy też grzyb w łazience. Warto więc bardzo konkretnie ustalić w jakim pokoju będzie zakwaterowanie. Można oczywiście reklamować pokój ale nie jest to łatwe, aby zostać szybko przeniesionym do akceptowalnego pokoju. Poza hotelem znajduje się gruzowisko i rozpoczęta budowa, z drugiej natomiast trwająca budowa i budynek w stanie surowym. Należy unikać pokoju "side see view". Obydwa widoki są odpychające. W innych hotelach, czy też ich okolicy są fajne sklepy dosłownie ze wszystkim, począwszy od pamiątek przez odzież, kończąc na regionalnych smakołykach. Tutaj takich atrakcji nie znajdziecie. Wokół gruzy i pustynia. Średnia wieku wczasowiczów na terenie hotelu to 60 lat i chyba na takich turystów hotel stawia. Niestety nie działa wifi w większości hotelu, można otrzymać modem na recepcji i przynajmniej laptop będzie działał w necie. Jedzenie na głównej restauracji jest niezłe ale nie ma szału. W restauracjach płatnych już jest lepiej. Hotel jest przy morzu, na plaży jest piasek, w wodzie już przy samej plaży kamienie więc dla zwolenników kąpieli morskich niezbędne obuwie do wody. W relacjach z obsługą hotelu pomaga dedykowana osoba, dzięki której można załatwić wiele spraw co jest udogodnieniem, gdy ktoś nie zna języków obcych. Zaletą może być pub otwarty 24h, co nie jest standardem w Egipcie. Oferta hotelu jest droga na tle innych ośrodków w okolicy a 5 gwiazdek wzbudza moim zdaniem duże zastrzeżenia. Jeżeli jeszcze kiedyś wybiorę się do Egiptu to wybiorę inny hotel, Jaz Aquamarine lub Rixos. W nich byłem i są zdecydowanie z dużo wyższej półki. Na stronie wakacje.pl można doczytać konkretne i dosadne opinie Polaków, którzy byli w tym hotelu a ja w pełni się z nimi zgadzam. Uważam też, że opinie pozytywne to zwykły fake i nie należy w nie wierzyć. Na koniec ogromne podziękowania i słowa uznania dla Pani Rezydent Rainbow - Pani Iza jest mega!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem