Opinie klientów o Nubia Aqua Beach Resort

4.5 /6
12 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Agnieszka, gliwice 13.09.2014

czerwiec 2014

fajne wakacje ;)

4.0/6

Monika, Bełchatów 14.09.2015

Udane wakacje w Nubia Aqua Beach Resort

Tegoroczne wakacje spędzone w Egipcie w hotelu Nubia Aqua Beach Resort uważam za jak najbardziej udane. Nie miałam z synem żadnych przykrych doświadczeń zarówno co do przelotu samolotem, transferu i pobytu w hotelu. Opieka ze strony rezydentów Rainbow Tours była zapewniona należycie. Nie było żadnych problemów z kontaktem z rezydentem czy tez z udzielaniem przez rezydenta informacji i pomocy. Jedynym minusem jest dalekie od Hurghady położenie Hotelu Nubia - ma to jednak swoje uroki jeśli ktoś lubi cisze i spokój. Na większe jednak zakupy trzeba było wybrać się do Hurghady. Pokój który otrzymaliśmy był duży, czysty- codziennie sprzątany, codziennie wymieniane były ręczniki. Tuż po otrzymaniu pokoju otrzymaliśmy butelkowa wodę mineralną na cały 2 tygodniowy pobyt. Obsługa hotelowa miła i pomocna na każdym kroku. Zarówno w pokoju sypialnym jak i w łazience nie było żadnych uszkodzeń- nadmieniam ten temat gdyż większość turystów na to się uskarżała. Jedzenie oferowane przez restauracje główną było smaczne i urozmaicone- nie brakowało niczego. Minusem były sytuacje w których to na jadalni były brudne naczynia, talerze oraz sztućce. Razem z synem chętnie wykorzystałam możliwość skorzystania z kuchni tematycznej: włoskiej, libańskiej, chińskiej i rosyjskiej. Cały obiekt hotelowy ciekawie zagospodarowany, dużo zieleni oraz miejsc gdzie można wypoczywać. Odradzam jednak spacerowanie poza terenem hotelu z uwagi na to, że jest to zupełne pustkowie :). na terenie hotelu jest apteka i kilka małych sklepików z pamiątkami. Baseny na terenie hotelu w miarę czyste i przy każdym był obecny ratownik. Duży nacisk położono na dbałość o czystość wokoło całego kompleksu. Plaża nie jest atutem hotelu Nubia- zalecam korzystanie z molo ciągnącego się wgłąb morza. Ja osobiście postawiłam na wycieczki:) i plaże na wysepkach. Nadmienić chce,że hotel nie jest zupełnie wykończony- do użytku oddana jest jedynie jedna cześć budynku- reszta stoi pusta. Podczas pobytu widoczne były brygady budowlane które dokonywały rożnych robót na całym terenie hotelu- mnie osobiście to nie przeszkadzało- ale wiem, że cześć turystów z Polski zamierzała pisać reklamacje do biur uwzględniając między innymi ten fakt.Ogólnie wczasy uważam za udane. Polecam wycieczki na wyspy.

1.0/6

Tomasz, Starogard Gdański 02.08.2015

Totalny huam, syf

Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek , najwyżej 3 , jedzenie nie nadawało się do spożycia, przez cały tydzień jedliśmy suchy ryż, ponieważ nawet nie było frytek , przy barze notoryczny brak szklanek, trzeba było czekać nawet do 3 godzin za szklanka . Ja osobiście piłam z własnej szklanki , ponieważ były one tylko płukane pod zimna woda , co można udowodnić niedoczyszczona szminka na szkle.W 1 dzień pobytu zostałam OKRADZIONA, pieniądze zniknęły mi z portfela ( 100 dolarów ) , które miałam w szufladzie , ponieważ sejf NIE DZIAłAŁ ,ZGINĄ również APARAT FOTOGRAFICZNY, w czasie naszego pobytu okradziono 3 polskie rodziny. UWAGA !! proszę uważać na rezydentkę ktora na pierwszym spotkaniu zapoznawczym obiecuje bardzo duzą pomoc , jest bardzo miła, a po naszym incydencie z kradzieżą już na drugi dzień mówi co innego , i trzyma stronę arabów,czyli dyrekcji hotelu , i nie zrobiła nic , żeby nam pomoć- totalnie wypieła się od odpowiedzialności .Próbowaliśmy dodzwonić się pod 2 numer z wizytówki , odebrał pan o imieniu :Wojciech Winiecki , który był bardzo niesymoatyczny , wczęcz beszczelny , który zabronił mi rozmowy z rezydentem z innego biura , a kiedy powiedziałam , ze szukam pomocy , poniewaz nie otrzymuje ze strony rainbow tours, to odpowiedział " ze nie jesteśmy w przedszkolu , zeby się nami opiekować ".W Egipcie bylam 7 razu, acz kolwiek takiego wyjazdu nie bede dobrze wspominać, były to moje najgorsze wakacje!!

1.0/6

Jolanta, Warszawa 31.05.2014

Maj 2014

Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne,ładne lobby,recepcja,widok na morze.Niestety na tym się kończy.Bardzo dużym minusem tego hotelu to obsługa.Mimo kryzysu w Egipcie powinna być "walka"o klienta niestety tak nie jest.Czuliśmy się jak intruzi przeszkadzający w codziennym życiu pracowników hotelu.Arogancja i brak szacunku było na porządku dziennym.Pracownicy recepcji żenada do tego stopnia ,ze w sytuacji gdy mieliśmy problem i w naszej sprawie wstawił się pracownik Rainbow{obywatel Egiptu}był zakrzyczany przez rzekomego kierownika recepcji.Taki sam problem mieliśmy w barach czy w restauracji bez napiwku co najmniej 5 dolarów nie chcieli nawet spojrzeć w nasza stronę aby podać nam np.sok który jest w all inclusive.Ogólnie rzecz ujmując hotel absolutnie nie jest godny polecenia.Rafa koralowa,która rzeczywiście jest ładna nie rekompensuje udanego wypoczynku za nie małe pieniądze.Ostrzegam również przed dopłatą za tzw.Late check-out trzeba zapłacić 20 dolarów za to aby do 18.00 moc zostać w pokoju i zjeść obiad już bez kolacji jeżeli ktoś chciałby skorzystać z kolacji musi dopłacić 18 dolarów czyli razem 38 dolarów za osobę.Jest jeszcze inna opcja:pokój opuszczamy o godz.12.00 i korzystamy z "gościnności" hotelu z obiadem za 10.00 dolarów i oczywiście kolacja za 18 dolarów czyli 28 za osobę.Wyżywienie"standard"codziennie to samo.Pokój zaatakowały mrówki za 5 dolarów w ciągu 30 minut pokój został spryskany.Czystość pokoju bez zastrzeżeń.Plaza leżaki połamane trzeba uważać aby się nie skaleczyć.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem