Opinie klientów o Jaz Aquamarine

5.6 /6
251 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Krysia 23.05.2022

Średnie wrażenie

Po przylocie zostaliśmy poinformowani, że hotel który zabookowaliśmy jest przepełniony i zostaliśmy odesłali do Jaz Aquamarine. Hotel o znacznie lepszym standardzie. Jedzenie w hotelu spowodowało u mnie zakażenie pokarmowe (wymioty,biegunka), z racji że byłam uziemiona w pokoju 2 ostatnie dni pobytu, hotel nie chciał wziąć żadnej odpowiedzialności za niedbalstwo kuchni w myciu świeżych owoców i warzyw. Chcieli dodatkowej opłaty za posiłki "sick meals", trzeba było się wykłócać o swoje prawo. Wykwaterowanie miało być o 12:00 podczas gdy lot był o 4:00 rano kolejnego dnia, nie wiem jak to sobie wyobrażali, w dodatku będąc w 6 miesiącu ciąży i z zatruciem pokarmowym. Hotel wymagał opłaty za late check-out - skandal. Z racji powyższego, obsługa recepcji oraz zarządcy zmian/hotelu zasługują na doświadczenie tego samego co nam zgotowali. Z tego powodu wrażenie słabe, wyjechałam z lekką traumą, mimo przyjemnego początku wycieczki. "Prawdziwy hotel poznaje się biedzie"

1.0/6

Robert Cieszkowski 26.01.2020

Totalny kibel

Pobyt do dupy jedzenie koszmarne obsługa kiepska na każdym kroku wyłudzanie pieniędzy na sile wmawianie ze się cis wzięło z mini barku choć było wzięte nie to co liczą i wogole najgorszy wyjazd do egiptu

1.0/6

Marcin, Gdańsk 10.01.2020

Nie polecam tego hotelu

O ile sam hotel jest przyzwoity pod względem czystości czy wyżywienia o tyle na koniec spotkała nas przykra niespodzianka. W dniu wyjazdu, przy zdawaniu pokoju w recepcji nakazano nam zapłacić 9 USD za konsumpcję z mini baru (jedno piwo i paczka ciastek), KTÓREJ NIE BYŁO. Perfidnie wmawiano nam, ze korzystaliśmy z mini baru gdy nic takiego nie miało miejsca. Mieliśmy all inclusive więc korzystanie z płatnego, drogiego baru byłoby bez sensu. Nie mieliśmy nawet cennika w pokoju więc tym bardziej w ciemno nie skorzystalibyśmy z niczego co zawierał mini bar. Niby starali się to wyjaśnić i musieliśmy czekać, ale w tym czasie nic się nie działo. Dobrze wiedzieli, ze nie mamy czasu na wyjaśnianie sytuacji bo przed hotelem czekał już na nas autobus z transferem na lotnisko, przez co zmuszeni byliśmy zapłacić za nic. Nie chodzi o same pieniądze, ale o sytuację, w której nas postawiono. Zostaliśmy naciągnięci i czujemy się niejako okradzeni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem