Opinie klientów o Ibersol Son Caliu Mar

5.0 /6
92 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agata, 20.07.2015

Opinia

2.5/6

Tomasz 19.02.2017
Termin pobytu: wrzesień 2016

Zdecydowanie nie 4*

Zdecydowanie nie 4*, a raczej 2-2,5*, bardzo myląca klasyfikacja hotelu, która może być powodem zawodu.Z żoną stwiedziliśmy, że to raczej ośrodek wczasowy z lat 70tych, a nie hotel.Brudna podłoga w stołówce, sztućce niedomyte, cała rodzina miała problemy żołądkowe.Jedyne plusy to: pokój (ale słabo sprzątany) oraz położenie (trochę na uboczu, do plaży 15-20 minut spacerem).Dla kogoś kto chce zwiedzać Majorkę lub całymi dniami siedzieć na plaży formuła all inclusive jest bezsensu.Hotel pełen Francuzów i Anglików - po tygodniowej obserwacji stwierdziłem, że Polacy od 89 roku zrobili większy postęp w zachowaniu oraz obyciu niż obie te nacje przez ostatnie kilkadziesiąt lat.

2.0/6

Beata, Bolesławiec 24.08.2016

Bardzo średnio

Hotel stary. Pokoje z popękanymi płytkami, porwanymi prześcieradłami, brak ciepłej wody pod prysznicem. Część pokoi z wannami w łazience. Jedzenie również przeciętne. Śniadania bardzo mało urozmaicone i niezbyt smaczne. Pomiędzy posiłkami przy basenie serwowane jogurty, owoce, ciastka, mrożona pizza i chipsy. Kolacje trochę bardziej smaczne, ale bez szału. Baseny z popękanymi , ostrymi płytkami .Ręczniki kąpielowe, za które pobierana była kaucja wyglądały jak szmata. Porwane i postrzępione! Animatorzy bardzo sympatyczni, ale animacje po polsku praktycznie żadne. Animacje zdominowane przez Francuzów. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, a pobyt nie warty tej ceny. Tylko okolice bardzo

1.0/6

Przemysław, Gniezno 13.09.2014

Katastrofa

Totalne nieporozumienie. Dziwne, że takie biuro jak Rainbow rekomenduje ten hotel jako 4-gwiazdkowy. Przede wszystkim jedzenie - beznadziejne(do dzisiaj mam jeszcze niestrawności). Pokoje także kiepściutkie - np. umywalki w przedpokoju! A główni klienci to biedota z Francji. Szczerze odradzam ten hotel. Jedynie na poziomie - to rezydent Pani Ewa. Szkoda, że stali klienci biura doznają takiego zawodu!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem