Opinie klientów o Seaview Garden

4.0 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.4
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Wiesław, Płock 25.11.2019

Przekłamania w ofercie hotelu Seaview Garden

Bardzo upiększony opis hotelu, kłamstwem jest 10 minut do plaży - jest znacznie dalej do dość brudnej plaży. Wielkie oszustwo z płaceniem za dzienne korzystanie z klimatyzacji 4 EUR lub 6 $ za dobę KLIMATYZACJA JEST STAŁA tylko trzeba załączyć kontaktem, zresztą tak samo podgrzewacz wody. Mam pytanie dla kogo jest ta kasa wyciągnięta od naiwnych turystów za rzekome korzystanie z klimatyzacji. W ciągu 7 dni zmieniano nam 3 razy pokój. Bardzo pomocna rezydentka Paulina, dzięki Ci dziewczyno, możesz świecić jako przykład.

1.5/6

Stanisław, Rydułtowy 10.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Seawiu Garden hotel

Zmiana lotniska strat i powrót bez zachowania opłaconego wybranego miejsca w samolocie zmusza mnie do zareklamowania tej niezrealizowanej usługi. Hotel słaby nie zasługuje na swoje gwiazdki z oferty. Brudne leżaki mocno mocno zniszczone materace na leżakach , kilka dziur w posadzce w koło basenu na które trzeba uważać , brudna ściana basenu wkoło lustra , wody, połamana drabinka wejściowa do basenu standard hoteli znacznie odbiega od innych w okolicy o podobnych oferowanych parametrach. Obsluga hotelowa bardzo miła starająca się nadrobić wady techniczne hotelu.

1.0/6

Małgorzata i Helena S 24.02.2018

ocena hotelu Seaview Grden

Trudnno ocenić pobyt bo nie w hotelu człowiek żyje ale trzeba o tym mówić - okropna menager w hotelu - oszukuje, nie reaguje na zglaszane niedociagłosci, nie przyjmuje uwag zgłaszanych też przez rezydenta. Rainbow powinien bardziej kontrolowac warunki jakie sa oferowane polskim turystom.Sposób traktowania i oferowane lokum są nieadekwatne do tego co sprzedaje Rainbow. Zawilgocone brudne pokoje posadowione częsciowo w ziemi (jak piwnica) za oknem gruzy, mur i drut kolczasty. Pomimo iz jest to Afryka nie godzę się na przebywanie w brudzie i spanie w niezmienianej pościeli.Lokalizacja hotelu dogodna , obsługa w afrykańskim stylu 1-2 godzin czekania na lunch - ale to Gambia no stres;-) da sie z to wytrzymac (o ile nie jest sie wściekle głodnym) ale wciskanie polskim turystom pokoi w części która jest ciemna, zimna i zawilgoona jest niedopuszczalne

0.5/6

Magda, Warszawa 03.02.2020

Hotel koszmar

Hotel dużo poniżej standardu, który jest podawany w opisie. Gośćmi są głównie starsi panowie z młodymi prostytutkami. Pokój był brudny z widokiem na drut kolczasty (pół metra od okna). W nocy co 30 sekund zapalało się światło na fotokomórkę, co obudziłoby każdego. Prysznic zagrzybiony, brudne poduszki po poprzednich gościach. Obsługa poproszona o dodatkową poduszkę (podróżowaliśmy w 4 letnim dzieckiem, za które normalnie płaciliśmy) odpowiedziała, że na pokój przypadają dwie i trzecia nam się nie należy. W nocy głośno do godziny 24.00. Basen brudny, restauracji koty skaczące po stolikach. Wszy w łóżku. Nie polecam. Zmieniliśmy hotel następnego dnia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem