Opinie klientów o Sato

2.8 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
3.3
Plaża
3.0
Pokój
3.9
Położenie i okolica
3.6
Rezydent
3.3
Sport i rozrywka
6.0
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Andrzej Naborowski 26.08.2015

Moje wrażenia z pobytu w hotelu Sato w Sutomore w trakcie wycieczki "Bałkańskie Skarby"

znakomite warunki , pełny relaks i wypoczynek, wrażenia z pobytu pod każdym względem bardzo pozytywne.

3.0/6

Ewa, Katowice 05.08.2014

tak ale na krótko

hotel czysty, po remoncie, obsługa miła , może być na krótki pobyt przy założeniu wyjazdów na wycieczki, ze względu na bardzo głośną okolicę i strasznie zatłoczoną plażę nie do wypoczynku

1.5/6

Jolanta, Kraków 26.08.2014

Rezydent jakby go nie było

Rezydentka była głównie skoncentrowana na przekazaniu treści, które ona chciała przekazać, typu wywód co robić na wypadek zasłabnięcia, jak płacić i brać faktury i oczywiście wycieczki fakultatywne, koszmarnie drogie, ale stanowiące zarobek dla biura, ceny wzięte z kosmosu. Na spotkaniu przed wyjazdowym oświadczyła, że dostaniemy po 2 lunch boxy/osobe, przy czym okazało się, że 1lunch box na 2 osoby, a osoba trzecia bez jedzenia pozostała. Nie była w ogóle zainteresowana grupą przed odlotem, rezydenci innych biur byli z turystami, jedno biuro się wręcz wyróżniało, bo zamiast kilku puszek i kromek w siatce co się nazywało lunch boxem, rezydentka zakupiła podróżnym na lotnisku śniadanie. Przede wszystkim impreza była 7 dniowa z 8 noclegami, to jest różnica, w 1dniu podróżowaliśmy i dostaliśmy kolację, a w ostatnim poza suchym prowiantem nic, proszę więc nie oszukiwać ludzi. Pani Rezydentka nie raczyła również poinformować, że w przypadku barku z napojami, płaci się za nie, myślę, że celowo nie informowała, aby klienci zapłaci przy wykwaterowywaniu.

1.0/6

Paweł, Nowy Tomyśl 03.08.2014

Poważnie odradzam.

Pobyt w tym hotelu to porażka.Strata czasu i pieniędzy. Szkoda tlko zmarnowanych wakacji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem