Opinie klientów o Komodor

3.4 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.9
Pokój
2.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
2.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

MAREK, --- 04.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Cena = Jakość

Byliśmy w Chorwacji w Hotelu Komodor w sierpniu 2016 roku. Po hotelu 2-gwaizdkowym nie można spodziewać się cudów. Jakość i obsługa adekwatna do ceny. Standard "hotelu" (raczej czegoś w rodzaju akademika) dość słaby - jak ośrodki z PRLu lat 70. Z zewnątrz wygląda jak slumsy z kraju 3-go świata. Korytarze miejscami brudne, poniszczone, przeciekający dach w holu. W kilku miejscach na zewnątrz odczuwalny intensywny zapach kanalizacji/szamba. Pokoje czyste, skromnie urządząne. W pokoju jedno gniazdko elektryczne. Okna nieszczelne - podczas ulewy lekko przeciekały. Jedzenie średnie. Na śniadanie bufet - chleb, kawa, herbata, miód, drzem, pasztet, ser, 3 rodzaje niby-wędliny (coś jak mortadela, kiełbasa szynkowa). Obiadokolacje - wodniste zupy, których ciężko określić smak i 3 dania do wyboru - nic regionalnego, typowe dania z baru mlecznego - kotlet, makaron z sosem, kiełbasa z frytkami, ryba smażona, gumowate owoce morza. Jako "deser" przeważanie owoc - jabkłko, brzoskwinia. Godziny obiadokolacji określa się I dnia (czy 19-20 czy 20-21) i teoretycznie nie można ich zmieniać. Na wycieczki fakultatywne dostajemy "lunch-packi" - 3 kawałki chleba, paszet i wędlinę - raczej obciach jeść to przy ludziach z innych hoteli :-D Plaża 20 metórów od hotelu - mega czysta woda, kamienie nie takie straszne (ale buty do wody się przydają). W okolicy kilka barów, wypożyczalnia sprzętu wodnego. Sprzed hotelu odpływają stateczki na wyspę Korcula - ale z tego co pamiętam tylko 3 rejsy w słabych godzinach (ostatni powrotny chyba o 18.00). Lepiej udać się do Orebica (3 km), gdzie co godzinę odpływa prom. Obok hotelu mega drogi sklep - zakupy także lepiej zrobić w Orebicu. Rezydentka OK. Dłuuugi transfer z lotniska (ponad 3 godziny). Bardzo długa podróż na wycieczki fakultatywne oferowane przez Rainbow (na wyjazd gdziekolwiek ruszamy jako pierwsi z samego rana - godz. 5-6 i objazd po innych hotelach; a powrót jako ostatni). Sama okolica przepiękna, czysta woda, piękne kamieniste plaże. Bardzo (!!) mocno wieje - zwłaszcza po południu. Nam nawet przy 25-30 stopniach podczas wiatru momentami było nawet zimno ;-). Zależy co kto lubi. Sam hotel oblegany przez osoby z Europy Wschodniej. Podsumowując, wersja bardzo budżetowa - jak ktoś chce jechać jak najmniejszym kosztem i niepotrzebne mu luksusy to okej, tragedii nie ma. Jak ktoś może dołożyć 200-300 złotych to zdecydowanie polecam inne hotele w okolicy.

1.5/6

Judyta 09.08.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

Rozczerowanie...

W w i e l k i m skrócie: nigdy jeszcze nie byliśmy tak zawiedzeni pobytem, a w Chorwacji byliśmy już czwarty raz (pierwszy i ostatni raz skusiliśmy się na ofertę biura podróży!). To, co zaoferowaliście nam Państwo w Hotelu Komodor jest niezgodne z zawartą umową! Brak bufetu w trakcie obiadokolacji, który widnieje nie tylko w umowie, ale także na zdjęciu w aktualnym katalogu Rainbow 2016. Brak serwowania jakichkolwiek napojów do obiadokolacji (automat przykryty obrusem), a dodatkowo brak możliwości zakupu wody/napoju - uwłaczające dla klienta!

1.5/6

grzegorz 10.10.2016

komodor opinia

za taką cene niema nic lepszego

1.5/6

Dorota 01.09.2017

hotel dla niewymagających

Po przyjeżdzie na lotnisko w Dubrowniku o godz 6 rano czekaliśmy na transfer do hotelu Komodor 4 godziny ( wyjechaliśmy po godzinie 10 ) czekając na pasażerów z Poznania choć byli z biura podróży TUI ( to chyba oszczędności lub jakaś umowa między firmami ) ,na lotnisku totalny haos rezydenci stwierdzili że skoro wykupiliśmy pobyt na tydzień czy kilka dni przed wyjzdem to możemy czekać żałosne i przykre :( Hotel w/g kategorii ** zasługuje na * ,
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem